11:11 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه دانا

«تیپیکو» فروشنده نبود
نماد برتر- با افت بورس در یک ماه اخیر «تیپیکو» فروشنده سهام نبود و اندکی بر میزان دارایی خود در شرکت های زیرمجموعه افزود.
«صبا» فولاد فروخت
نماد برتر- بررسی تحرکات «صبا» نشان می دهد که در شهریور ماه و با افت بازار سرمایه خود فروشنده بود تا خریدار!
معاملات مشکوک سه زیرمجموعه "خساپا" ، دو شرکت سیمانی + ۱۰ نماد
نماد برتر- در روز جهش ۵۷ هزار واحدی شاخص، سایپا دیزل، دو زیرمجموعه سایپا، دو شرکت سیمانی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
کدام سازمان ها در دسترس هستند؟
پایگاه خبری راد: سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جایی است که مردم می‌توانند با مراجعه به آن، سوالات و شکایات خود را از دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف مطرح کنند.
بیمه اتکایی ارزبری زیادی دارد
واگذاری اتکایی به خارج از کشور، ارزبری داشت و اینک روند خروج ارز در صنعت بیمه کاهش یافته است.
بایدها و نبایدها در بازاریابی‌های خیابانی بیمه عمر
پایگاه خبری راد: مدیر بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه دانا با اشاره به گسترش شبکه فروش در برخی از اماکن عمومی گفت: اغلب این بازاریابی‌ها با وعده‌های غیرواقعی صورت می‌گیرد.
بیمه نوین از بازار پایه به بازار دوم فرابورس می‌رود
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه نوین می‌گوید شرایط خاصی در اقتصاد کشور نمی‌بیند، او معتقد است شاید با توجه به تحریم‌ها در بیمه‌های اتکایی به مشکلاتی رو به رو شویم ولی این موضوع هم با توجه به ذخیره یک میلیارد دلاری که برای بیمه‌های اتکایی پیش‌بینی شده حل می‌شود.
دلیل رشد بازار سهام چیست؟
پایگاه خبری راد: در این روزها در حالی بورس تهران شاهد کانال شکنی‌های پی در پی است که بسیاری معتقدند نقدینگی جدیدی به بازار سهام تزریق نشده، بلکه افزایش قیمت دلار در بازار های غیر رسمی علت اصلی این روند صعودی است.
اولتیماتوم وزارت بهداشت به ۳ بیمه تجاری/درمان "رایگان" مصدومان ترافیکی مشروط شد
پایگاه خبری راد: رییس اداره بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت با اشاره به عدم وصول مطالبات بیمارستان‌ها برای درمان مصدومان ترافیکی از سوی بیمه‌های تجاری، گفت: طی روزهای آتی در صورتی که این بیمه‌ها، بویژه بیمه "ایران" نسبت به پرداخت مطالبات وزارت بهداشت و پولی که از مردم بابت درمان تصادف‌شان گرفته است، اقدام نکند، وزارت بهداشت چاره‌ای جز دادن فاکتور تجهیزات پزشکی و دارو به بیمه‌گذاران این بیمه‌ها جهت اخذ پول از شعب بیمه در سراسر کشور ندارد.
صفحه قبل | صفحه بعد